Afspraak online maken met uw huisarts? Wilt u een consult via de mail?

Ook dit is mogelijk in onze praktijk!

 

U kunt dan op de Homepage van onze webpagina zoeken naar de button "patiëntomgeving", deze is te vinden aan de rechterkant van de website onder de foto van de ingang van onze praktijk. 

U wordt dan doorverwezen naar de patëntenomgeving. Hierin kunt u rechtsonder een nieuwe account aanmaken als u dat nog niet heeft gedaan. (let op! patiënten die een aantal jaar geleden zich hebben geregistreerd moeten dit opnieuw doen ivm een update in ons systeem in 2016)

Tijdens deze registratie wordt er om uw gegevens gevraagd. Het kan zijn dat onze gegevens niet kloppen met uw huidige woonplaats. In dat geval nemen wij telefonisch contact op en kunnen wij u alsnog toegang geven tot uw patientenomgeving.

Nadat wij u hebben koppelen aan ons electronisch systeem kunt u de volgende zaken zélf regelen:

 

  • een econsult aanvragen: hiermee kunt u een korte bondige vraag stellen die niet acuut behandeld hoeft te worden. Dit kunnen updates zijn over een ziekenhuis bezoek, een vraag over uw medicatie of een korte medische vraag.

 

  • Een afspraak inplannen in de agenda van uw huisarts: hiermee heeft u toegang tot alle beschikbare plaatsen in de agenda van uw huisarts. Dit betekent dus dat u alleen kunt plannen in de agenda van uw eigen huisarts. De agenda's van de huisartsen in opleiding, de verpleegkundig specialist, de POH GGZ en de assistenten zijn afgeschermd. 

Let op: plan alleen in bij uw eigen huisarts. Als u onverhoopt toch een afspraak inplant bij een andere huisarts zal de assistente u telefonisch benaderen om alsnog een afspraak in te plannen bij uw eigen huisarts. Mocht u niet te bereiken zijn: dan verwijderen wij uw afspraak uit de agenda zodat de huisartsen altijd hun eigen patiënten kunnen zien

 

  • Medicatie herhalen: he tgaat hierbij om medicatie die chronisch wordt gebruikt. Wanneer medicatie opraakt kunt u 1 week van tevoren medicatie electronisch herhalen. (N.B.: mocht het voorkomen dat u medicatie niet kunt "toevoegen" dan kan dit 2 redenen hebben: 1. u bent te vroeg met eenvragen of 2. uw medicatie wordt door uw huisarts niet als chronisch gezien. Beide "problemen"kunnen telefonisch worden opgelost met de assistenten.

Mocht u technische problemen ervaren met één van de opties of het aanmelden, neem dan even contact op met onze huisartsenpraktijk. Dan kunnen wij u weer op weg helpen.